Post by biotranbottsponor on Feb 17, 2022 4:31:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
meget sjovt spil, også time killer!
Super sjovt! Jeg har set kommentarer om, hvordan spillet betaler sig for at vinde, men jeg kan forsikre, at hvis du leder efter en sjov tid, er det her. Det faktum, at du kun får 10 chancer for at spille, selvom du vinder, er dog ret dårligt:( Alt i alt et sjovt, elskeligt og smukt spil.
Jeg syntes, at dette spil var fremragende lige indtil denne seneste opdatering. Opdateringen tilføjede den nye Frog-klasse, som er utrolig ubalanceret og overmandet (jeg går ud fra at få folk til at ville købe den) og "på en eller anden måde" optræder i næsten hver eneste kamp. Siden opdateringen blev udgivet, har jeg ikke haft andet end frustration over at prøve at spille et spil, som jeg plejede virkelig at nyde.
Sætter sig fast på indlæsningsskærmen
Man bør aldrig betale for dette spil, da deres spilbrudsfejl ofte mister dine fremskridt og køb. BETAL IKKE FOR NOGEN IN-GAME. På den lyse side er det relativt sjovt og stadig fremskridt hurtigt nok uden at skulle betale for et køb i spillet. Alle AI-modstandere og ingen PvP. AI er for svag og for let at besejre med enhver EVO.
Ja ja. Jeg vil vurdere det forbandede.
Spillet er fedt, selvom energisystemet sammen med de irriterende tilbud gør det svært at nyde.
Spillet var faktisk ret godt, men siden opdateringen er det fuldstændig uklart, hvordan man skal komme videre. Jeg spiller niveauet, og det giver mig ikke mulighed for at få belønningen eller låse op for det næste niveau. Hvis dette blev rettet, giver id helt en højere vurdering.
Jeg plejede at spille dette sidste år, jeg nød det også. Nu har jeg downloadet det igen, men hvorfor kan jeg ikke få mine fremskridt i fortiden? Det er bedre, hvis jeg kan bruge mine tidligere fremskridt.
Spildesignet er godt, indtil du rammer balanceringsproblemerne. Pointen med spillet er enten at eliminere din modstander eller udvide din side til over 300 enheder. Du kan låse op for forskellige enheder med forskellige frynsegoder, men når du rammer de højere niveauer, bruger alle én overmandet klasse, hvilket eliminerer enhver variation, mens spillet betaler sig for at vinde. Der er også forskellige stadier, som også har overmandede boosts, der ændrer spillet til et "race to the boost og håber du starter et godt sted."
Frøen evo er overmandet, vær venlig at nørde den eller ændre dens evne
Selv med den store opdatering har dette spil stadig ikke ramt målet. Den energi, du kan akkumulere for at spille, er blevet reduceret til 5. Det var det! Forbered dig derefter på at se reklamer. Der ser ikke ud til at være nogen rigtige spillere. Selv i pointligaen kan du tydeligt se, at den er mættet med bots, der gemmer sig under dække af et 'rigtigt' navn. Der er stadig fejl, mens du spiller, og helt ærligt ser det nye artefaktsystem ikke ud til at give spillet andet end irritation midt i spillet. Sikke en skam.
Evo Pop Quebra-cabeça nks
Crazy Kick! Arcade dhd
Et ret godt spil at starte, nogle af bots er ondskabsfulde, især den katte. Men som andre anmeldere nævner, fortsætter nogle gange en fjende et sted uden for kortet og dublerer uimodsagt, hvilket ikke er retfærdigt. Og som andre brugere har bemærket, er det ikke sjovt at spille virustypen hver gang, når du selv vælger en evo på højt niveau. Løs venligst disse problemer Zeptolab, jeg nød starten på dette spil!
Ville ikke gemme fremskridt, selv køb vil gå tabt
Hvis jeg kunne give det 0 stjerner, ville jeg. Lad være med at prøve at købe noget, for hvis det mislykkes, vil du ikke være i stand til at købe noget andet igen.
Evo Pop ধাঁধা rfa
Det er et stykke tid siden, jeg spillede, men på et tidspunkt brød en opdatering spillet, fordi min nu bare sidder ved indlæsningsskærmen på ubestemt tid med den hoppende, snurrende ting nederst til højre.
Hvordan får du ikke at tvungne tutorials er det mest irriterende NOGENSINDE?!?! Jeg er bogstaveligt talt så trigget lige nu, fordi jeg efter hvert trin får den samme præcise tvungne tutorial, hvor den viser mig, hvor jeg skal klikke. Hvilken mening er der i et spil, hvis det bogstaveligt talt viser dig, hvilke input du skal lave?!
Det er et fantastisk spil, men problemet er, at det er et offline spil, og det ville være rart, hvis du kunne lide at spille mod venner eller sådan noget.
det er fantastisk, fordi jeg kan lide de fightere, du tilføjer, der kommer med farver, men hvad med en ny opgradering. Jeg hørte snart, at nogle nye Fighters kommer snart, men hvad med før, bare for sjov, du kan gøre det, hvor du vil, jeg regner med dig, der skaber dette spil .
Anstændig nok erfaring, men hindret af et energisystem. Sænker spillet kunstigt eller tvinger dig til at bruge penge for at fortsætte med at spille.
Dette spil er sjovt, elsker det ligefrem
Dette spil har så meget potentiale. Der er dog mange fejl. Jeg har ikke været i stand til at bruge evos powers før. Det mest frustrerende er den gratis brysttimer. Jeg får beskeder om den er klar og den viser en time tilbage. En time senere, stadig 30 minutter. Jeg vil gerne investere i dette spil, men jeg vil mere gerne se fejlrettelser.
Det blev bare ved med at fortælle mig, hvor jeg skulle trykke, og lod mig ikke få alle indsamlingerne. Fik endda mig til at spille det næste spil uden at lade mig få alt og så efter den samme historie. Jeg forstår det ikke. Spillet i sig selv er ikke så sjovt. Ser OK ud, så 2 stjerner.
Det er sjovt. At vinde weekendbegivenheden er den bedste måde at få flere varer IMO på. Jeg vandt det ofte, men nu får jeg ikke poletter til at deltage, jeg ved hvad det handler om. Forsøgte at gå på deres splid og få hjælp, men uden held indtil videre. Jeg gætter på, at jeg ikke får dem, da min score var det dobbelte af den anden spiller, der var på andenpladsen.
Jeg kan lide dette spil! Du behøver ikke kontanter for at vinde, du skal bare vide, hvordan man spiller hver evo lol, så mange mennesker er ikke klar over det! Jeg mener, se på min karakter tjmaize lol jeg har ikke tabt et mesterskab i et par måneder, og jeg er også på 99% generelt lol undskyld, siger bare til alle dem, der siger, at du skal betale eller spillet er for svært lol (bare brug enten magnet eller dupliker til 300 easy peasy)🤙
Meget sjovt spil, indtil du kun bliver matchet med evos over dit niveau. Deres vækstbesvær er dobbelt så effektiv, så de bliver umulige at slå, når de bliver ved med at vokse
Evo Pop פאזל xtgs
Er et godt spil, ikke en penge-grabber, som nogle synes at føle. Du kan spille og udvikle dig godt uden at bruge mange penge. Annoncer er valgfrie for at understøtte spillet, hvilket jeg finder meget godt. Du kan også få alle evo'er og alt ekstramateriale tager bare lidt tid
Stort spil ville ønske, at der var en måde at opgradere mængden af energi, du kan have, eller hvor hurtigt ot kommer tilbage.
Det plejede at være fantastisk, men mistede touchet. Meget desperat efter køb med en annonce efter hver mission.
Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne give denne 4,5 stjerner, for det er, hvad det er. Det eneste problem med dette spil er balanceringsproblemet mellem de forskellige klasser/arter/ hvad end de hedder. Nemlig to spøgelses evo og skildpadde evo. Spøgelset er ekstremt svært at udslette, da det, når det først holder op med at bevæge sig (hvilket er efter ca. 15 sekunder efter det er oprettet, det ikke kan dræbes) er skildpaddens evo endnu værre, da hvis du har store evo'er, kan du ikke dræbe dem siden 1/4 af deres krop er urørlig. Det er alt
Spillet er ret sjovt, men det bliver hurtigt gentaget, det er en skam, at en ny verden ikke låser op for nye kort kun forskellige farver, måske lidt smartere fjender, men det er det.
Jeg hader bare at efterlade en klage, men jeg føler et behov for det. Jeg vil dog efterlade en 5-stjernet anmeldelse, fordi et spil, der er baseret på fysik så tidligt, har sådan et fantastisk jævnt flow, alligevel på grund af irritationen... Spike, jeg forstår, at han må have været en pine i frådseren at programmere , hvor hans hitbox interagerer med alting på 2 måder (kollision og klæbrighed), men nogle gange vil han bare klippe ind i et stadie, hvor han slet ikke vil blive interageret med, hvilket betyder, at det er umuligt at vinde ved at spise alle.
Det er ikke et dårligt spil, men det er fyldt med penge. Konstante push-meddelelser. Konstant plage for at købe ting. Konstant freemium nonsens. Zeptolabs plejede at være et fantastisk firma til sjove spil. Nu er det ligesom alle andre afslappede spiludviklere; konstante krav til dine kontanter, der aldrig slutter og giver dig intet værdifuldt til gengæld.